Pizza Masetti alegerea naturală! - Food for two

luni, 30 mai 2016

Pizza Masetti alegerea naturală!

N-am întâlnit vreodată până acum persoană căreia să nu-i placă pizza! Să nu simtă că soarele este la fel de rotund precum blatul de pizza înainte de a intra în cuptorul fierbinte și să nu simtă căldura care își face loc în suflet și în stomac (evident) atunci când pizza este gata, numai bună de mâncat.
Că universul este exact ca o felie de pizza, tăiată perfect și atunci când gustăm din ea, totul capătă sens.




Pizza Masetti folosește ingrediente naturale, toate proaspete pentru gusturi diferite. Îmi place că au meniu diversificat și respectă cerințele clienților. În sensul că îți pregătesc pizza pe care ți-o dorești, în funcție de ingredientele preferate. Pe scurt, o personalizează!
Are un gust inconfundabil! Blatul nu este nici prea crocant dar nici prea moale, sosul este delicat și face fiecare înghițitură ușoară, îmbinând perfect toate ingredientele. Mi se pare perfect echilibrată în ceea ce privește aspectul și gustul.



Pe lângă pizza, pe www.pizzamasetti.ro găsiți și alte preparate. Paste, sandviș sau deserturi. Au super oferte pe site și desigur, au Happy Hour! Aflați totul intrând pe site-ul lor!
Livrarea la domiciliu este mereu foarte rapidă. Poate în zilele cu trafic major să întârzie puțin, dar în general, mi-a plăcut pentru că tot timpul a venit mai devreme decât mă așteptam.  Au cea mai rapidă livrare dintre toate pizzeriile și am comandat de la alte câteva. 

Dacă aveți drum pe Strada Dezrobirii numărul 5, atunci sigur nu veți rezita tentației. Și dacă nu aveți încă drum pe acolo, eu zic să vă faceți! Pentru că este pizza cea mai bună din Craiova!

Niciun comentariu: